[TTK HÖK -Képviselők]Napirend és?==?utf-8?q? Távollét

Matematika Szakterületi koordinátor matekszk at ttkhok.elte.hu
2017. Nov. 25., Szo, 17:02:25 CET

Kedves Képviselők!
Kedves Tisztségviselők!
Kedves Tomi!

1.) Szeretném a következő Küldöttgyűlési ülésre felterjeszteni a Gólyatáborok újratárgyalása napirendi pontot, a matekos képviselők a helyszínen felelnek majd a napirendi pont hova való beillesztéséről, illetve a témát ki fogják fejteni. A mellékelt anyagot csatoltam.

2.) Tomi, szeretném itt jelezni az Ellenőrző Bizottságnak, hogy Ábel és Ricsi matekos képviselőink gyakorlaton lesznek velem az ülés indulásakor, várhatóan 19:30-ra fognak megérkezni, késnek. Illetőleg szeretném az ülésre kimentésemet kérni, az időpontban más elfoglaltságom van idehaza gyakorlatunk után. A tisztségviselői beszámolómat már feltöltöttem, mobilon elérhető leszek.

Hálával mindannyiótoknak,
Tatu
--
Tóth Marcell Dávid