[TTK HÖK -Képviselők]beszámoló?==?utf-8?q? kiegészítése

Pánczél Balázs kornyszk at ttkhok.elte.hu
2017. Nov. 28., K, 14:23:10 CET

Kedves Képviselők!
Tudom, hogy nem ez a legfontosabb téma, de mivel a beszámolómban azt írtam, szóban kiegészítem az ominózus előadáson történteket és ma valószínűleg nem tudok kgy-ra menni, itt teszem meg. A Matematikai Múzeum minden héten szerda este szervez 1-1 előadást mindenféle témakörben. Erre a hétre az általam felkért oktatón és témán lett volna a sor, ám a Múzeum egyéb tagjai rászerveztek egy másik előadást. Ezt Holló-Szabó Ferenc tanár úr az előadás előtt jelezte, ahogy a szavaiból kivettem, ez az intermezzo fél órás lett volna, sajnos azonban nem így történt, úgyhogy kaptunk egy izgalmasnak nem nevezhető, ám annál hosszabb előadást a magyar hieroglif írásról. Az elején titkon még reméltük, hogy ennek is lesz köze a matekhoz, nem így lett, s mire ez tudatosult bennünk, már késő volt, foglyul ejtett a tucatnyi idős hölgy és úr alkotta csapda. Az ajándékba szánt bort a soron következő előadó fogyaszthatja el.

Bazsa--
Üdvözlettel:
Pánczél Balázs
Környezettudományi Szakterületi Koordinátor
ELTE TTK HÖK
E-mail: kornyszk at ttkhok.elte.hu
Mobil: +3630/391-8577