[TTK HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? [TTK?==?utf-8?q? HÖK -Képviselők][Érdeklődők]EB emlékeztető/állásfoglalás

Kommunikációs referens - ELTE TTK HÖK kommeh at ttkhok.elte.hu
2017. Okt. 9., H, 15:40:35 CEST

Kedves Mindenki!

De hol van a döntés? Én, mint hallgató, honnan tudhatok arról, hogy ilyen történt? Hol van az ülés jegyzőkönyve? Igen, tudom levélszavazás volt, ezt mondtad Küldöttgyűlésen.
Akkor viszont ez egy határozat, legalábbis az ügyrend szerint. Erről miért nincs jegyzőkönyv? Az kinek a felelőssége, hogy elkészüljön?
Úgy fest, semmilyen előzetes információ nincs nyilvánosságra hozva. Akkor milyen bizonyítékok alapján lett meghozva ez az állásfoglalás? Titkosan tartja a Választmány a döntéséit? Ilyet tehet? Ha ezek a döntések titkosak, akkor mégis hogyan lehet róla állásfoglalást kérni?
Miért nem az lett az állásfoglalás eredménye, hogy nincs hivatalos információ/bejegyzés, és felszólítás azok elvégzésére (jegyzőkönyv írás stb)? Hol van az átláthatóság? Mert tényleg nem értem mi történik. Mivel nem látok semmilyen döntésről feljegyzést. Nem látom, hogy mivel ment szembe az elnök. Lehet, hogy megtette. De ha nincs határozat, akkor ugyanolyan, mintha megígérte volna hogy hozni fog mindenkinek egy kávét Kgy-ra, de nem tette, mert nem tudott elhozni annyit. Ezért meg kell hivatalosan róni? Nem. De elsüllyedhet, mert nem tart be ígéreteket? El. Vessen magára.

A határozatok/döntések határideje egy érdekes téma, konkrét intézkedéseknél tartható, de elvi döntéseknél nehézkes. Ha van, teszem azt van két hét határidő, akkor egy Gólyatábor elvrendszer képviseletéről, ha az elnökség mondjuk időhiányában elnapolja, akkor következő ülésen, mivel lejárt az idő és Választmány se volt az elnök azt képvisel, amilyen lábbal éppen felkelt?

Köszi:
Fanni

--
Kovács Fanni