[TTK HÖK -Képviselők]Lemondás!

Égerházi Bálint || ELTE TTK HÖK gazdasagi at ttkhok.elte.hu
2017. Okt. 25., Sze, 10:23:08 CEST

Tisztelt KGY!

Amint azt jeleztem legutóbbi gyűlésünkön november elsejével lemondok a tisztségemről, ezt most írásban is megerősítem.

Jelenlegi állás szerint nem lesz utódom, ami viszonylag nagy terhet róhat a meglévő tisztségviselőkre, ezért kérem, akit érdekelne a gazdaságis pozíció, az ne habozzon megkeresni, még mindig nem késő.

Kész a költségvetés és a leltár erre a tanévre és a raktárak is rendben lesznek szünet utánra, így a maradék perifériás feladatkörrel tökéletes, lightosabb tanuló időszak elé nézne, aki vállalná a gazdaságis feladatait.

Mindenkit bátorítanék, próbálja ki magát!

Üdvözlettel,
--
Égerházi Bálint
Gazdasági és adminisztrációs ügyekért felelős referens
E-mail: gazdasagi at ttkhok.elte.hu
Web: ttkhok.elte.hu
Facebook:facebook.com/eltettkhok