[TTK HÖK -Képviselők]Kis segítség:?==?utf-8?q? Déli Hali vs.?==?utf-8?q? 5vös5

Matematika Szakterületi koordinátor matekszk at ttkhok.elte.hu
2017. Sze. 7., Cs, 21:43:34 CEST

Kedves Képviselők!
Kedves Tisztségviselők!

5vös5-re leadott jelentkezésem válaszlevelében olvastam, hogy a rajtszámok átvétele a Déli Hallgatói Irodába lett helyezve. Legjobb tudomásom szerint, a Déli Haliban igen nagy kupi van (utoljára szerdán voltam bent), ennek köszönhetően nem tartom a helyszínt alkalmasnak arra, hogy más hallgatókat fogadjon, hacsak nem lejáratni szeretnénk magunkat.

Jelenleg két opciót látok erre a problémára:
1) Máshova tesszük a rajtszámok átvételét - emlékezvén Károly és Áron tavaszi "kedves" levélváltásaira, erre az opcióra nem szavaznék, ettől függetlenül ez a kényelmes megoldás a következő ponthoz képest.
2) Az 5vös5 szervezői, a Déli Hali állandó tisztségviselői és egyéb olyanok, akiknek cucca van ott, segítségével egy rövid, ámde gyors takarítást rendezünk az Irodában. Részemről ezt tartom megoldásnak.

Mielőtt bármiféle shitstorm beindulna 2) kapcsán, a kupi legnagyobb forrása jelenleg a nagy mennyiségű doboz, amikben feltételezhető mindenféle GT-s cuccok találhatók. Ezeket egymagam is bőven el tudom rakni a Tárgyalóba, vagy az Iroda hátuljába tolni, ellenben ezzel megkockáztatom azt, hogy valakinek valamilyen holmija elveszik, ezt nem szeretném.
Számomra bőven elég, ha mindenki ír csak egy rövid üzenetet facen, mailen, hogy milyen doboz tartozik hozzá és hogy ezt hová tegyem a Halin belül. Ennél persze üdvösebb, ha az illető maga bejön és a dobozt berakja a saját szakos szekrényébe / asztala alá, ezzel kiiktatva engem a láncból. A lényeg, hogy ne szúrjon szemet az első bejövőnek, hogy a Déli Iroda jelenleg raktárként is funkcionál.
Még egyszer, nem nagytakarítást kérek tőletek, hanem, hogy minden doboznak kerüljön elő egy adott felelőse, aki tud intézkedni az ügyben. Szívesen segédkezem pakolni mindegyik nap 16:00 órától, néha korábban is, írjatok, ha kellek.

Természetesen, mielőtt szúrófelületként hagynám: a TGy dobozai jelenleg a Tárgyalóban rontják a levegőt, erről igyekszem a szervezőkkel mihamarabb egyeztetni, hogy elkerüljön onnan.

Előre is köszönöm a segítségeteket!.
Tatu
--
Tóth Marcell Dávid