[TTK HÖK -Képviselők][Érdeklődők]EB emlékeztető/állásfoglalás

Kommunikációs referens kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2017. Sze. 26., K, 13:22:30 CEST

Sziasztok!

Nem teljesen értem, miről szól ez az állásfoglalás. Hol van a választmányi határozat, aminek nem tett eleget az elnök? Abban a választmányi határozatban szerepel határidő, ameddig ki kellene írni ilyen pályázatot?
Ha nincs határidő, akkor ha most kiírná a szóbeli figyelmeztetés semmissé válna?

Üdv:
Kovács Fanni
Kommunikációs referens
ELTE TTK HÖK