[TTK HÖK -Képviselők]Lemondás

File Ágnes file.agnes at ttkhok.elte.hu
2018. Dec. 4., K, 23:55:34 CET

Tisztelt képviselők, tisztelt tisztségviselők!

Azonnali hatállyal lemondok Matematika Intézeti Tanácsbeli delegáltságomról. Már elég rég jeleztem, hogy a munkám miatt nem tudom ellátni a delegáltsággal járó feladatokat, eddig nem történt se visszajelzés, se semmiféle változás. Úgy gondolom, ezzel a lemondással talán elérhetem, hogy egy olyan ember legyen a delegáltak között, aki érdemi munkát tud végezni.

Köszönöm a lehetőséget!

Tisztelettel,
File Ágnes--