[TTK HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? [TTK?==?utf-8?q? HÖK -Képviselők]Pályázat tisztségre

Szabó Áron szabo.aron at ttkhok.elte.hu
2018. Júl. 3., K, 08:28:16 CEST

Kedves Képviselők!

Egyrészt szeretném megköszönni Máténak, hogy észrevette az oldal hiányosságát, mostmár kötelező tisztséget megjelölni a pályázati űrlapon! :)

Másrészt csak én nem értem ennek a pályázatnak a célját? Van alapelnökünk, és nem érkezett tőle semmilyen lemondó szándékú nyilatkozat, vagy a képviselők felől visszahívási indítvány, amit tárgyalhatnánk. Igen, pletykák természetesen mindig vannak, de a képviselők egy emailt nem kaptak erről. Vagy a továbbiakban csak a pletykák alapján fogunk működni, meg elmondások alapján? Szerintem javítani kéne a kommunikáción!

Sikeres uv-hetet mindenkinek, akiket érint, a többieknek meg jó pihenést!
Szabó Áron