[TTK HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? [TTK?==?utf-8?q? HÖK -Képviselők]Pályázat tisztségre

File Ágnes fileagi at caesar.elte.hu
2018. Júl. 3., K, 10:23:04 CEST

Tisztelt Képviselők!

A pályázat feltöltési felülettel akadtak gondok, nem volt olyan opció, hogy Alapítvány titkár, ezért kiválasztottam egyet a felsoroltak közül, és arra adtam le a pályázatomat Horváth Luca beleegyezésévell.

Félreértés ne essék, az Alapítvány titkári címre pályáznék, ahogy arról a pályázatomban olvashattok is.

Szép hetet mindenkinek!

File Ági