[TTK HÖK -Képviselők]Lemondás

Matematika Szakterületi koordinátor matekszk at ttkhok.elte.hu
2018. Már. 1., Cs, 23:29:05 CET

Kedves tisztségviselők, képviselők, delegáltak!

Márc. 5. (hétfő) 00:00 hatállyal szeretnék lemondani minden, a Hallgatói Önkormányzatban betöltött szerepeimről:
- Matematika Szakterületi koordinátor
- Képviselő
- Delegáltságaim (Kari Fegyelmi Testület?)
Szeretném kérni, hogy amennyiben a szabályoknak nem megy ellen, biztosítsátok a lehetőséget a Szakterületi koordinátor tisztség megpályázására a keddi ülésre vonatkozóan.

Köszönöm, hogy veletek dolgozhattam majdhogynem egy teljes éven keresztül. A közéletből nem terveztem kivonni magam, szívesen állok rendelkezésetekre a továbbiakban is. Remélem, még találkozunk.

Hálával, Tatu
--
Tóth Marcell Dávid
Matematika Szakterületi koordinátor