[TTK HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? [TTK?==?utf-8?q? HÖK -Képviselők]Meghívó Alakuló?==?utf-8?q? Küldöttgyűlésre - 2018.?==?utf-8?q? 05.?==?utf-8?q? 10., csütörtök?==?utf-8?q? ,?==?utf-8?q? 8:30, ÉT.

Rácz Gergely racz.gergely at ttkhok.elte.hu
2018. Május. 4., P, 21:43:21 CEST

Kedves Mindenki!

Előre dolgozom e-mailben, hogy gyorsabb legyen a dolgunk jövő héten.
A tavalyi alakulón csökkentettük a tisztségviselői ösztöndíjai az egyes tisztségeknek. Mivel nincs EB-nk és nem vagyok szakértő, ezért nem vagyok biztos benne, hogy az akkor hozott határozat érvényes-e az idei évben kiírt tisztségekre, illetve, hogy az állandó tisztségek, amik ASZ-ben vannak, azok ilyenkor újra kiíródnak-e vagy sem az új évre. Ha újra kiíródnak, akkor szerintem nem érvényes rá a határozat, vagyis szerintem újra az ASZ-ben lévő százalékok lesznek érvényesek.
Ebben az esetben szeretném indítványozni a Tisztségviselői ösztöndíjak felvételét a napirendi pontok közé, aztán majd kezdünk vele valamit ott helyben, vagy itt e-mailben.

A határozati javaslatok:
1. Az elnök tisztségviselői ösztöndíját a TTK HÖK Küldöttgyűlése 55%-ban maximalizálja.
2. Az elnökhelyettes tisztségviselői ösztöndíját a TTK HÖK Küldöttgyűlése 30%-ban maximalizálja.
3. Az szakterületi koordinátorok tisztségviselői ösztöndíját a TTK HÖK Küldöttgyűlése 20%-ban maximalizálja.

Ezek azok az értékek, amiket tavaly ilyenkor határoztunk meg, szerintem a leggyorsabb, ha itt megvitatjuk, hogy kell-e egyáltalán, vagy érvényes a tavalyi és akkor 1-2 perc alatt túl tudunk lenni a dolgon alakulón.

Pacsi és jó hétvégét!
Geri