[TTK HÖK -Képviselők] Megbeszeles az ASz modositasarol

Deák Péter eb at ttkhok.elte.hu
2018. Okt. 23., K, 20:00:29 CEST

Megbeszélés az ASz módosításáról

Tisztelt Címzettek!
Kedves Képviselők!

Szeretnélek invitálni benneteket, hogy november 5-én és 12-én 18.00-19.00 között beszélgessünk az Alapszabályról!

Az elmúlt hónapokban fölmerült néhány kérdés, melynek orvoslása az ASz módosítását igényelné. E kérdésekről és mindazokról a témákról beszélgetnénk, melyeket hoztok. Nagy örömmel várok minden ötletet: akinek van kedve és lehetősége, tartson velem. Találkozás a 0.75-nél 18.00-kor.
(Ötleteket az "óhaj, sóhaj, panasz, bánat egyéb megjegyezni való" kategóriákban e-mail útján is szívesen várok.)

Találkozzunk hétfőn este a 0.75-nél!

Üdvözlettel,
--
Deák Péter