[TTK HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? [TTK?==?utf-8?q? HÖK -Képviselők]Mentorkonncepció

Ungi Balázs ungi.balazs at ttkhok.elte.hu
2019. Dec. 10., K, 15:39:06 CET

Sziasztok!
Pár megjegyzés a koncepcióhoz, hogy ezzel se menjen az idő a KGY-n.
Felkészítő előadások:
Itt hiányoltam a kollégiumi szekciót, gondolom gyakorlatban meg lennetartva, csak papíron nem volt leírva sehova.
A másik, hogy a plenáris előadások nagyon untatják a népet, illetve esélytelen nagyobb volumenű interakciót megvalósítani. Ezt elkerülvén ajánlanám a pár évvel ezeleőtti rendszert, melyet Patrícia idején én nagyon hasznosnak találtam, hogy forgószínpad szerűen, kisebb szemináriumként kisebb létszámmal adtak elő a tisztségviselők. Ez nyilván azt jelenti, hogy az előadást többször is meg kell tartani, de talán ennyit elvárhatunk a tisztségviselőinktől. Ez a rendszer sokkal gyakolaiasabb és kevésbé untató lenne.
Játéknapok:
A játéknapok előtt lehetne egy előadás a játékok felépítéséről, kb fél órában össze lehet foglalni, hogy hogyan is kell felépíteni egy közösséget, bevonni az introvertált gólyákat stb. Ez után lenne csak értelme ezt gyakorlatban alkalmazni a játéknapokon. A másik itt, hogy az 5 alkalom felesleges és borasztóan sok. Össze lehetne vonni a kategóriákat, ugyanis egy névtanulós játéknap önmagában max 1 óra ha nagyon túltoljuk. Ezt 2-3 alkalomra simán le lehet szűkíteni.
Mentorteszt, mentortábor:
Itt ugyanúgy a koli, esélyes dolgok, stb.
Ezen kívül a mentorpár párosítás a csapvezekkel lenne, ez nem egyértelmű számomra.
Az utószónál a 24 óra nincs az alapszabályban, azt húzzuk ki.

Üdv