[TTK HÖK -Képviselők]Lemondás?==?utf-8?q? Mentorkoordinátori pozícióról

Józsa Kornél jozsa.kornel at ttkhok.elte.hu
2019. Okt. 15., K, 22:01:24 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!
Tisztelt Ellenőrző Bizottság!
Kedves Mentorok!
 Jelen levelemben szeretnék lemondani a mentorkoordinátori pozíciómról 2019. október 22. 18:00-i hatállyal. Úgy érzem a mentorkoordinátori munkám a végéhez közeleg, és a következő évi mentorrendszernek lassan ideje lenne elindulnia, az első lépéseket megtennie.
Emellett az idei mentorrendszernek egy fontos lépése még hátra van: a visszajelzések begyűjtése. Ezen levelemben szeretném kérni a tisztelt Küldöttgyűlést, hogy adjon nekem jogosítványt az Alapszabály I. Mellékletének 8.§(1)-ben sabályozott 3 kérdőív levezénylésére.
"8. § (1) A mentorrendszer lezárásaként az őszi félév végén az Önkormányzat három kérdőívet készít:
a) Mentori Munka Gólyák általi Véleményezése,
b) Mentori Munka Szakterületi koordinátorok és szakos mentorfelelősök általi Véleményezése,
c) Mentorrendszer értékelése mentorok által."
A következő mentorkoordinátor enélkül is eléggé elfoglalt lesz, és személyes tapasztalat alapján tudom, hogy egy mentorrendszer kérdőívei eléggé leterhelőek. Emellett úgy érzem ez még az én kötelességem, azonban a következő mentorrendszernek is szeretnék utat engedni.
Utódjelölti kérdésben minden megkeresést szívesen fogadok.

Köszönöm a bizalmat utólag is, és minden kérdésre továbbra is szívesen válaszolok.--
Jó szerencsét,

Józsa Kornél
+36205776670