[TTK HÖK -Képviselők]2020/2021-es Mentorok listája és egy kis magyarázat (hosszú?==?utf-8?q? lesz)

Mentorkoordinátor-Kiss Fanni mentorkord at ttkhok.elte.hu
2020. Jún. 18., Cs, 21:23:44 CEST

Tisztelt Elnök Úr!
Tisztelt Küldöttgyűlés!
Tisztelt Ellenőrző Bizottság!

Vasárnap a tisztségviselői megbeszélésen tettem egy ígéretet, miszerint szerdán (tegnap) kiküldöm a 2020/2021-es Mentorrendszer kiválasztott Mentorainak névsorát, azonban ezt én a tegnapi nap folyamán elfelejtettem, ráadásul nem is annyira régen estem haza a sebészetről és kerültem számítógép közelbe; fél kézzel pedig igen nehéz gépelni így csak most tudom pótolni a hiányosságomat, amiért őszintén bocsánatot kérek.

Valamint ezen a megbeszélésen a jelenlévőknek említettem azt is, hogy a Mentorok száma a fizika szakterületen kiugró a többihez képest, hiszen a kiválogatáskor esély nem volt sem Gólyatáborra, sem személyes kontaktusra Gólyák és Mentorok között a közeljövőben, így ahol volt rá lehetőség kitöltöttük a keretszámokat.

Végül Biológia és Környezettudományi szakterületen 16, Fizika szakterületen 11, Földrajz- és Földtudományi szakterületen 9, Kémia szakterületen 6, Matematika szakterületen 6, Tanárképzési szakterületen pedig 12 Mentor került kiválasztásra.

De még mielőtt bármilyen listát közölnék, tudnotok kell, hogy hoztam egy döntést, ami miatt lehet páran megköveznétek szívetek szerint, de be kell lássuk, hogy mikor ez a döntés megszületett, még csak a “mindent online tudunk intézni” forgatókönyv volt kilátásban, így kénytelen voltam ezt meglépni.

Arról van szó, hogy négy földrajzos mentorjelölt jutott el a szóbeli elbeszélgetésig négy helyre, de közülük egy fő alkalmatlannak bizonyult a feladatra. Három Mentor pedig ha csak az online térben tudunk mozogni nagyon kevés lett volna, de még személyes jelenléttel is aggályos szerintem. Éppen ezért, kellett legalább egy negyedik Mentor, ugyanakkor új embert nem lett volna etikus behozni a képbe a kiválasztásra nem került, a képzést mégis végigcsináló jelöltekkel szemben, így arra a döntésre jutottam, hogy valamelyik földrajzos Mentorfelelős (szerencsére ketten voltak) kell legyen a negyedik Mentor, hiszen ugyan a másik oldalról, de ők is végigcsinálták az idei képzést valamint az elmúlt rendszer aktív Mentorai voltak mind a ketten. Miután kikértem Józsa Kornél volt Mentorkoordinátor véleményét, aki kifejezte az aggályait, de megerősített abban, hogy jobb a rugalmasság, mint egy szak ilyen szintű hátráltatása, majd egyeztettem Ádám Rozália Földrajz- és Földtudományi szakterületi koordinátorral, Mihályi Péter földtudomány szakos Mentorfelelőssel illetve Vajdovich Noémi és Varga Barbara földrajz szakos Mentorfelelőssel ez után pedig Lekics László elnökkel, illetve Ő pedig Deák Péterrel az Ellenőrző Bizottság elnökével akik zöld utat adtak ennek a lépésnek , így Varga Barbara földrajzos Mentorfelelős egy Lekics László elnöknek címzett hivatalos emailben lemondott a pozíciójáról, így ezt a posztot a továbbiakban Vajdovich Noémi egyedül viszi tovább, Barbi pedig az elkövetkező időszakban Mentorként fog tevékenykedni, amit innen is nagyon köszönök Neki, hiszen enélkül az áldozat nélkül elég nagy problémáink lettek volna ami a földrajz szak jövőjét illeti.

Szeretném hangsúlyozni, hogy ez egy kényszermegoldás volt, ami akkor, ott, abban a helyzetben a legmegfelelőbb lépésnek tűnt, és Barbi biztosított róla, hogy szívesen és maradéktalanul elvégzi a ráhárított feladatot.

Ha valaki ezzel kapcsolatban szeretne többet tudni, kíváncsi miértekre, vagy csak beszélni szeretne róla, netán érdekli, hogy hogyan is zajlott ez az online Mentorképzés, annak előzetes egyeztetés után bármikor állok rendelkezésére, keressetek bizalommal!

De ha netán igényelnétek egy nem hivatalos beszámolót az elmúlt bő három hónapról, hiszen mégiscsak a Mentorrendszerről beszélünk ami elég nagy szerepet tölt be az Önkormányzatunk életében akkor kérlek jelezzétek felém, és nagyon szívesen megmutatom mire jutottam eddig.

Viszont akkor végre jöjjön amiért valójában ez az email megíródott!

Tehát a 2020/2021-es Mentorrendszer Mentorai a következők:

(Még mielőtt kifolyna a szemetek, mert névsort ígértem, a nyugalom megőrzése érdekében egy excel fájlt is csatoltam ahol szakonkénti bontásban láthatjátok a Mentorok listáját)

Akály Alexandra Melinda – Matematika szakterület
Bartha Márton – Tanárképzési szakterület (biológia-kémia)
Bodnár Emma – Kémia szakterület
Csontos Katalin – Földrajz- és Földtudományi szakterület (földtudomány)
Dérfalvi Balázs – Tanárképzési szakterület (földrajz-történelem)
Dévai Gréta – Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Drapkó Noémi – Biológia és Környezettudományi szakterület (környezettan)
Facskó Benedek – Fizika szakterületen
Farkas Bendegúz – Fizika szakterületen
Fritz Petra – Földrajz- és Földtudományi szakterület (földtudomány)
Glück Krisztina – Földrajz- és Földtudományi szakterület (földtudomány)
Götz Ádám – Matematika szakterület
Hajnal Dorottya– Biológia és Környezettudományi szakterület (környezettan)
Hegedűs Dávid – Tanárképzési szakterület (Környezettan-Történelem)
Hegyi Patrik – Kémia szakterület
Hódosi Krisztina Emília– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Horváth Anita Krisztina – ​​​​​​​Fizika szakterületen
Horváth Enikő– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Horváth Máté– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Illés Borbála– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Iványi Eszter – Tanárképzési szakterület (angol-matematika)
Juharos Eszter – ​​​​​​​Fizika szakterületen
Juhász Anna – Tanárképzési szakterület (matematika-történelem)
Károlyi Dorottya– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Kása Kata Hanga– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Katona Krisztián – Földrajz- és Földtudományi szakterület (földrajz)
Kéri Máté – Tanárképzési szakterület (kémia-matematika)
Kiss Dóra– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Komáromi István – Matematika szakterület
Kotra Zoltán – Matematika szakterület
Kotroczó Gyula– Biológia és Környezettudományi szakterület (környezettan)
Kovács Andrea Éva – Tanárképzési szakterület (biológia-kémia)
Kovács Patrik – Földrajz- és Földtudományi szakterület (földrajz)
Körtefái Dóra – ​​​​​​​Fizika szakterületen
Kustra Vivien – Földrajz- és Földtudományi szakterület (földrajz)
Kutas Domonkos – Tanárképzési szakterület (fizika-matematika)
Kümmel Viktória – Kémia szakterület
Magassy Ádám – Tanárképzési szakterület (fizika-matematika)
Maller Csaba– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Mezei Máté – Földrajz- és Földtudományi szakterület (földtudomány)
Mig András – ​​​​​​​Fizika szakterületen
Nyitrai Ákos– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Orbán Benjámin – Földrajz- és Földtudományi szakterület (földtudomány)
Pádár Kitti – Tanárképzési szakterület (angol-biológia)
Pintér Bence – Kémia szakterület
Rompos Luca – Tanárképzési szakterület (földrajz-történelem)
Sarus Balázs – ​​​​​​​Fizika szakterületen
Sasvári Péter– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Simonka Tamás – Kémia szakterület
Sörös Péter Dániel – ​​​​​​​Fizika szakterületen
Szabolics Gergely – Tanárképzési szakterület (fizika-matematika)
Szakács Kristóf– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Szaló-Pál Kinga – Kémia szakterület
Szűcs Máté – ​​​​​​​Fizika szakterületen
Takács Roxána – ​​​​​​​Fizika szakterületen
Tompa Júlia – Matematika szakterület
Tóth Bálint Dániel – ​​​​​​​Fizika szakterületen
Török András– Biológia és Környezettudományi szakterület (biológia)
Vajda Balázs – Matematika szakterület
Varga Barbara – Földrajz- és Földtudományi szakterület (földrajz)
Kiss Fanni
Mentorkoordinátor, ELTE TTK HÖK
mentorkord at ttkhok.elte.hu
+36204468080