[TTK HÖK -Képviselők]hibás napirend, rektorjelölt bemutatkozása

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2021. Már. 20., Szo, 18:25:51 CET

Tisztelt Küldöttek, Tiszségviselők!

Sajnos a kiküldött napirendet elrontottam, a rendkívüli küldöttgyűlésre természetesen nem kell beszámolót írni alapszabályunk szerint, így ezt a napirendi pontot törlésre javaslom.

Ezen kívül ülésünk elejére meghívtam Dr. Szalay Péter professzor urat, az ELTE TTK Kémia Intézetének oktatóját, hogy rektorjelölti programját be tudja mutatni a tisztelt Küldöttgyűlésnek, arról kérdéseitek fogadja.

Üdvözlettel,
Jeges Viktor Péter