[TTK HÖK -Képviselők]Helyesbítés: ELTE TTK HÖK KGy tagság

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2022. Ápr. 1., P, 09:08:43 CEST

Kedves Képviselők!

Mérhetetlenül sajnálom, de adminisztrációs hibát vétettem, így előző levelem kérlek titeket tekintsétek tárgytalannak.

A hiba oka: Nagy Katalin természetesen a Fizika szakterület póttagja, nem a Földrajz- és Földtudományi szakterületé. Így viszont, mivel a Földrajz-és Földtudományi szakterületnek nincs már póttagja, a póttaglista következő legnagyobb szavazatarányt elért tagja következik.

Tehát a tagsági változások helyesen:

Szabó Boglárka (Kémia szakterület) mandátuma III. 1-én megszűnt mivel a küldöttgyűlés üléseiről négy alkalommal is távol maradt, helyébe Falvi Péter lép, aki a Földrajz- és Földtudományi szakterület képviselője;

Vajdovich Noémi (Földrajz- és Földtudományi szakterület)  III. 29-én azonnali hatállyal lemondott mandátumáról, helyébe Szabolics Gergely lép, aki a Tanárképzési szakterület képviselője;

Mindenkitől elnézést az esetleges kellemetlenségért!

További szép napot mindenkinek!

Köszönettel:
Hegedűs Dávid
ELTE TTK HÖK