[TTK HÖK -Képviselők]Tisztségviselői mandátum megszűnése

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2022. Okt. 18., K, 17:51:50 CEST

Kedves Küldöttek, Elnök úr, Elnökhelyettes és Tisztségviselők!

Tájékoztatlak Titeket, hogy Balga Gábor jegyzőkönyvvezető tisztségviselői mandátuma 2022. 10. 09-én megszűnt az Nftv. alább kifejtett szabálya alapján, ami kimondja, hogy egy hallgató maximum 4 évig lehet tisztségben a Hallgatói Önkormányzatban:
2011. évi CCIV. törvény a nemzeti felsőoktatásról, XVI. fejezet 36./60. § (2a) pontja: ,,A hallgatói önkormányzat tisztségviselője a) megbízatási ideje - valamennyi hallgatói önkormányzati tisztségének időtartamát egybeszámítva - legfeljebb négy év lehet,…”
Balga Gábor 2018. 10. 09-én lépett először tisztségbe, tudományos és sportreferensként, és azóta folyamatosan tisztségben volt, később mint informatikus, majd jegyzőkönyvvezető, így kitöltötte a 4 évet. Nagyon köszönjük a tisztségben töltött munkáját!

Kérdés esetén keressetek a honlapon látható fogadóórámban, az eb at ttkhok.elte.hu címen, ill. a 06/707798989 telefonszámon!Üdvözlettel,
Nagy Fruzsina Réka,
Ellenőrző Bizottság elnöke,