[TTK HÖK -Képviselők]vége

elnok at ttkhok.elte.hu elnok at ttkhok.elte.hu
2022. Sze. 4., V, 23:53:04 CEST

Kedves Képviselők, Tisztségviselők!

Eljött ez a nap is, egy pár perc és mandátumom végére érek.

Szeretnék ezen az úton köszönetet mondani mindenkinek, akivel az elmúlt időszakban szerencsém volt együtt dolgozni. Rengeteg kihívás és élmény kövezte az utat ebben a több mint két évben, szerencsés vagyok, hogy ezt veletek járhattam végig.

Eszembe jut néha a kedvenc kérdésem, ami teszteken elhangozhat: mi az a HÖK? Persze érdekképviselet, közösség, programok - szerintem egy idő után mindenki tud egy választ adni. Az elmúlt időszakban én arra jutottam: a HÖK az, amit kihozunk belőle. Létezése bár törvényben garantált, ez valójában csak egy lehetőséget teremt, amit mi -esetünkben az ELTE TTK hallgatói- tölthetünk meg tartalommal. Búcsúzóul ezt szeretném hagyni: alakítsátok lelkesen, felelősen, hogy mit jelent a szervezet, a TTK HÖK. Keressétek képviseltjeitek, mert az ő jogukon jártok el, legyetek felkészültek, mert az teremt színvonalat, ne féljetek vitázni és kiállni azért, ami helyes, azért, amit szerintetek a TTK HÖK jelent, mert máshogy nincs értelme ezt csinálni.

A következő ciklusban sok sikert kívánok Nektek, utódomnak, Mig András -Andris, ha megengeded- Elnök Úrnak (8 perc múlva, addig még nincs ugribugri 🙂).

Minden jót,
Viktor