[TTK HÖK -Képviselők]KGy anyagok és Szolnoki Fanni pályázatának anomilája

irodavezeto at ttkhok.elte.hu irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2022. Sze. 12., H, 11:53:24 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!
Tisztelt Elnök Úr!
Kedves Fanni!

Főként az új képviselőknek mondom, hogy a ttkhok.elte.hu oldalon mindenkor elérhető összes küldöttgyűlési anyag valamikor a beküldési határidő lejáratát követően egyben is megjelenik a honlapon. Ezt az egyesítést én végzem manuálisan, az esetleges hibákért előre is elnézést kérek.

Ehhez kapcsolódóan Szolnoki Fanni 2022. 09. 13-én, szombaton 13:55-kor érkezett pályázata<http://ttkhok.elte.hu/sites/default/files/webform/szolnoki_fanni-biologia_es_kornyttan_szakteruleti_koordinatori_palyazat.docx> számomra elérhetetlen. Ennek a technikai okát nem tudom, de valószínűnek tartom, számotokra is elérhetetlen. Ettől függetlenül saját megítélésem szerint a pályázat időben ki lett küldve, ebben majd legfeljebb nyilatkozik az EB.
A lényeg: az elsőnek általam feltöltött KGy Anyagok nem tartalmazza a pályázatot, és ezzel egyetemben már elérhetetlen maga a dokumentum is, szándékosan. A másodiknak általam feltöltött KGy Anyagok<http://ttkhok.elte.hu/sites/default/files/kgy-anyagok/2022-09/kgy_anyagok_2022._09._13_0.pdf> a levelezésben valamiért az elsőnek a linkjével ment ki, de a honlapon probléma nélkül megtalálható, és itt a linkje is, ha bárkinek szüksége lenne rá.

Holnap 6-kor találkozunk!

---
Jó szerencsét!

Józsa Kornél