[TTK HÖK -Képviselők]Küldöttgyűlés, honlap, hozzáférések

informatikus at ttkhok.elte.hu informatikus at ttkhok.elte.hu
2022. Sze. 12., H, 20:18:30 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Ahogy Petra is írta, én is mindenkit szeretnék arra kérni, hogy ellenőrizze, hogy van-e hozzáférése a http://ttkhokteszt.elte.hu/ oldalhoz, ugyanis szokásosan ezen fogjuk lebonyolítani a szavazásokat. Ha valami problémátok lenne, kérlek jelezzétek még a KGY kezdete előtt.

Továbbá, ha tudtok olyan képviselőről, aki nincs feliratkozva valamelyik levelezőlistára vagy nem kap meg olyan értesítéseket, amiket ti megkaptok, akkor arról is nekem tudtok írni.

Üdv,
Ádám
Központi bejelentkezés<http://ttkhokteszt.elte.hu/>
Amennyiben Ön ELTE egyetemi polgár és még nincsen IIG azonosítója, akkor igényelhet IIG azonosítót elektronikus úton az ügyfélkapu segítségével, vagy személyesen az ELTE Informatikai Igazgatóság Operátori szolgálatán.
ttkhokteszt.elte.hu