[TTK HÖK -Képviselők]Megüresedett képviselői helyek

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2023. Feb. 17., P, 14:40:25 CET

Kedves Képviselők!

Tájékoztatlak Benneteket, hogy a következő személyi változások történtek a TTK HÖK Küldöttgyűlésének tagjai között:

Sarus Balázs (Fizika szakterület) mandátuma II. 9-én lemondásával megszűnt;

Akàly Alexandra  (Matematika szakterület) mandátuma II. 12-én abszolválásával megszűnt;

Mivel képviselői póttagok már nincsennek, ezért a továbbiakban, a mandátummal rendelkezők száma 41 fő.

Hegedűs Dávid
ELTE TTK HÖK
Ellenőrző Bizottsági tag
eb at ttkhok.elte.hu