[TTK HÖK -Képviselők]Lemondás

ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottság eb at ttkhok.elte.hu
2024. Már. 7., Cs, 12:56:46 CET

Kedves Küldöttek, Elnök úr, és Ellenőrző Bizottságom!

A tegnapi EHÖK Küldöttgyűlésen megválasztottak az ELTE HÖK Ellenőrző Bizottság Elnökének, így összeférhetetlenség miatt a mai nap, 2024.03.07 14:00-ás hatállyal lemondok az ELTE TTK HÖK Ellenőrző Bizottságának Elnökségéről, továbbá Bizottsági tagságomról is.

Szeretném megköszönni mindenkinek az elmúlt sok-sok éves közös munkát, a sok megélt jót és a nehézségeket is. Továbbá kitartást az eljövendőkhöz!
Illetve, végül de nem utolsó sorban szeretném megköszönni Juharos Eszternek, Kovács Zoltánnak, Nagy Fruzsina Rékának, Kóczán Gergelynek és Tokai Tamásnak a bizottságban eltöltött közös munkát és időket.

Büszke vagyok rá hogy veletek dolgozhattam!

Elköszönésképpen pedig egy Ungi Balázs idézet helyett csak annyit mondanék: Ha bármilyen folyó ügyben az EHÖK EB tudja támogatni a kari munkát, keressetek minket bizalommal!

Jó szerencsét!

Hegedűs Dávid
ELTE HÖK
Az ellenőrző bizottság elnöke