[Eltenet-l] portscan

Belme Attila BEL at EXAM.FELVI.HU
1999. Ápr. 7., Sze, 14:25:03 CEST

Hello|

>Hello,
>
>Miota minosul a portscan betoresi kiserletnek?

Amiota van portscan.

>Sajnos az sch.bme.hu-nak nincs firewall-ja, sot, meg
>a router-hez sincs hozzaferese. Persze megoldhato lenne
 ------------------------------
Nem teljesen ertem, hogy az "sch.bme.hu"-n kit ertesz?
Ha azt a szemelyt, aki a kollegium halozataert felelos, akkor nagyon
szomoru, hogy ilyen lamerul terveztek meg a halozatukat a BME-sek.
Persze nem hiszem, hogy ez igaz lenne.

>valamilyen szures, de teljesen komolytalan minden ilyen
>apro hulyeseggel foglalkozni. Ugy tunik, a nagyhatalmu
>vidg ur sem ismert megoldast, ugyanis csak a teljes szurest
>tudta megoldani, ami nem nagy cucc. Akinek kisebbsegi
>komplexusa van, az menjen orvoshoz, de ne a routerek
>konfiguralasaval probaljon magabol nagy embert csinalni.

Akinak meg nagy a pofaja, menjen sebeszhez, az majd kisebbre vagja.

>Masreszt
> host -a georoute.geobio.elte.hu
>georoute.geobio.elte.hu A       157.181.4.241
>
>nincs MX rekordja vidg ur gepenek, legyen szives megoldani.
>
>Udvozlettel:
>        Cell
>
>--
>ez termeszetesen nem hivatalos allaspont:
>tobb problema van a mitugralsz paranoias operatorokkal,
>mint a betoresi kisereletekbol. Raadasul az ilyen operatorok
>ellen vedekezni is nehez......

freeside.elte.hu
Sajnalom, hogy nem volt rajta a szakdolgozatod.

Es te mennyire vagy paranoias? Pl. az eletedbol mennyi idot toltottel
azzal, hogy bezard a lakasod ajtajat. Es hanyszor ramoltak eddig ki a
lakasodat?
Ha egyszer sem, akkor egyertelmu, hogy sokkal tobb problemat okozott
szamodra a zar, mint a betorok.

>--
>jo lenne objektiven talalni, hogy mi tortent, nem
>'betoresi kiserlet' szavakkal dobalozni.

                                                Bel