[Eltenet-l] Re: portscan

Gal Marcell cell at caesar.elte.hu
1999. Ápr. 8., Cs, 14:41:07 CEST

On Thu, Apr 08, 1999 at 12:50:15PM +0200, Tamas Szalay wrote:
> Az acceptable policy of use definiciojat, a lokalis etikai kodexet, a
> hasznalat felteteleit, a rendszergazdak es egyeb uzemeltetok
> kivalasztasat, a root passwordot, satobbit, nem a felhasznalok dontik el
> kozfelkialtassal a Duna jegen, hanem a szolgaltato a leheto legonkenyesebb
> mertekben szabja meg. Pont. Ennek fenyeben a donteshez indoklas nem
> (szuksegszeruen) tartozik. Pont.

ez igy van, mindenesetre celszeru figyelembe venni a (lokalis) felhasznalok
elvarasait. Mert ertuk van a halozat...

> felelosek. Azert, hogy tetszoleges foreign domain-beli felhasznalo reszere
> garantaltan nyujtsak a betoresi es illektelen felhasznalasi felteteleket,
> vagy azert, hogy toluk megvedjek az ELTE felhasznalokat, es adataikat.

Nem mondtam, hogy a foreign domainbeli felhasznalok erdekeben kell eljarni.
Az ELTE-s felhasznalokat kellemetlenul erinti, ha elvagjak toluk
a halozat egy reszet. Hogy kapnak-e cserebe extra biztonsagot, az igencsak
megkerdojelezheto. Ha eddig nem ereztek magukat biztonsagban, ezutan sem
fogjak. Ezer mas helyrol is betorhetnek, nem hiszem, hogy ez vita targyat
kepezheti.

Udvozlettel:
	Cell

-