[Eltenet-l] Mail relay.

Vid Gabor vidg at georoute.geobio.elte.hu
2000. Feb. 29., K, 09:15:06 CET

On Mon, 28 Feb 2000, Gabor Toth wrote:

> [...]
> meg nagyobbra duzzasztja. Ilyen modon meglehetosen konnyu tullepni a
> 2 MB-ot. Velemenyem szerint 5 MB az also hatar, ahol ezt a korlatot be
> lehet allitani, es meg igy is fog problemat okozni.
>
> Talan jo lenne eldonteni, hogy az egyetemi halozat, a szerverek es
> email azert van-e, hogy mi, rendszergazdak vagy rendszergazdakent is
> mukodo oktatok-kutatok korlatokat szabhassunk a kollegainknak, vagy
> pedig azert, hogy az oktatast es a kutatast a lehetosegekhez kepest
> legjobban tamogatva, az oktato-kutato felhasznalok eletet, szakmai

Ez nem a mi kenyelmunket szolgalja, hanem:
	1. Az EMAIL rendszert nem a nagy levelek kuldesere talaltak ki,
		a nagy levelek nagy halozati terhelest jelentenek (kell
		keresni mas modot a nagymeretu fileok kuldesere)
	2. A legtobb partner intezmenynel szinten 2MByte-os korlat van
		beallitva, es nem keves az osszes-vissza pattogo level.

Egyenlore felemeltuk a limitet 20Mbyte-ra.

						Vid Gabor