MX(D): 2002-02-06 posta.elte.hu queue flush

neurocomp at dec001.geobio.elte.hu neurocomp at dec001.geobio.elte.hu
2002. Már. 5., K, 10:54:02 CET

Kedves Kelemen Péter,

egy kutatócsoporti mail servert tartok fenn (DEC001)
és bár leveleztünk annak idején arról, hogy nem szükséges
módositani az SMTP beállitásokat, most mégis elakadtak
a kimenõ leveleink és kiderült, hogy a saját serverünkön
torlódnak. Az ok az volt (trial-and-error módszerrel kideritve)
hogy a mail.elte.hu servert a  nevével jegyeztem be az
Exchange 5.0-ba !! Most ezt kicseréltem az IP számra
és a queue-ból végre kiment az ott várakozó outgoing posta.
Mi lehet az ok ? Exchange specialitás ?
Egyrészt szeretném ezt a jelenséget jelezni -lehet, hogy többeket
érint- másrészt megköszönni a pontos informálást és megkérni,
hogy minden módositás esetén továbbra is adja meg az IP számokat
mint azt most is tette mert például ebben a titokzatos
esetben másként nem boldogulhattunk volna !

Üdvözlettel,
Szilágyi Nóra

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dr. Nora Szilagyi
Department of Physiology and Neurobiology
Eötvös Lorand University of Sciences
Pázmány Péter sétány 1/C. VI. em. 408.
Budapest, H-1117 Hungary
Phone: +36 1 209 0555 /8775