Spam

ELTE Postmaster postmaster at elte.hu
2002. Már. 6., Sze, 14:14:36 CET

* Geza Gyorgyi (gyorgyi at glu.elte.hu) [20020201 13:52]:

Tisztelt Györgyi Géza!

> A poe.elte.hu rendszermenedzsere vagyok.  A racz at poe.elte.hu
> user-t ma spam támadás érte, néhány címrõl nagyszámú
> reklámlevelet öntöttek a mailbox-ába.  [...]

Amennyiben a spamek címzett domainje legális ELTE-s gépnév,
az ITK relay gépei a levelet továbbítani kénytelenek.  A
tartalomszûrés megvalósulásáig erõforrás hiányában egyedi
szûréseket nem alkalmazhatunk (csak vészhelyzetben, mint pl. a
compalg.inf.elte.hu esete a napokban).

--
KELEMEN Péter, ELTE Postmaster
Eötvös Loránd University of Sciences    Network Services Centre