Erősáramú karbantartás - Északi épület - 2008.08.09

Kovács Róbert robi at noc.elte.hu
2008. Aug. 5., K, 16:18:35 CEST

Tisztelt Felhasználók!

2008. augusztus 9-én a Lágymányosi kapusz Északi épületében erősáramú
karbantartás miatt nem lesz áramszolgáltatás reggel 8 és délután 17 óra
között. Ezért

       2008. augusztus 9-én, reggel 7:30 és délután 18:00 között

szünetelni fog a számítógéphálózati-szolgáltatás az alábbi helyszíneken:

- ELTE Lágymányos Északi épület
- ELTE Lágymányos KTCS épület
- ELTE BEAC pálya
- ELTE Bibó István Szakkollégium
- ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium
- ELTE Ajtósi kollégium
- ELTE Vezér úti kollégium
- ELTE Kerekes utcai kollégium
- ELTE Kőrösi Csoma Sándor Kollégium

- AS2012 partnerek:
   - Közgadasági Politechnikum
   - Szent István Gimnázium
   - BME tartalék 34M-s mikró

Ajtósi kollégiumban a telefon szolgáltatás is szünetelni fog a fenti
időpontban.

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

          Horváth Gábor     Kiss Bence    Kovács Róbert
                     ELTE Hálózatfelügyelet