Erősáramú karbantartás - Déli épület - 2008.08.10

Kovács Róbert robi at noc.elte.hu
2008. Aug. 5., K, 16:33:10 CEST

Tisztelt Felhasználók!

2008. augusztus 10-én (vasárnap) a lágymányosi kampusz Déli épületében
erősáramú karbantartás miatt nem lesz áramszolgáltatás reggel 8 és
délután 17 óra között. Ezért

       2008. augusztus 10-én, reggel 7:30 és délután 18:00 között

szünetelni fog a számítógéphálózati-szolgáltatás az alábbi helyszíneken:

- ELTE Lágymányos Déli épület
- ELTE Nándorfejérvári úti kollégium

Továbba szünetelni fog a lágymányosi telefon szolgáltatás is a fenti
időpontban.

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

          Horváth Gábor     Kiss Bence    Kovács Róbert
                     ELTE Hálózatfelügyelet