FW: [MaFLa] felhívás

Szabó Gábor gsz at szig.hu
Thu May 13 10:42:27 CEST 2010

A Szemle egy elég színvonalas lapnak ígérkezik, amióta Schmal Daniék
átvették. Az első lapszám a naturalizmusról kimondottan érdekes, és
legalább elindul egyfajta szakmai konzultáció: van pl. referálás (és amint
hallom, már sértődés is).

Jó ötletlen tartom, hogy adjunk hírt a dolgainkról, mert -- amennyire
látom -- még analitikus berkekben sem magától értődő az a technikai
filozofálás, amit művelünk. Ugyanakkor arra is vigyázni kell, hogy a
lájtosabb eszmefuttatásokhoz szokott Szemle-olvasó kezéből nem forduljon
ki rögtön a cikk. Egy pár éve írtam egy ilyen összefoglalófélét
(http://www.vilagossag.hu/pdf/20061217223456.pdf), emlékszem, nehéz volt a
formalizmust megkerülni, és ha sikerült is, nagyon macerás és semmitmondó
lett a szöveg. De azért mindenképpen írjunk. (Én amúgy tejesen el vagyok
havazva: Július végén jön a harmadik baba, és most még egy ingatlaneladás
is a nyakamba szakadt. Azért persze szívesen segítek, csak egy kicsit
kiszámíthatatlan leszek.) Sziasztok,

Gábor