RE: FW: [MaFLa] felhívás

M.Redei at lse.ac.uk M.Redei at lse.ac.uk
Thu May 13 10:05:42 CEST 2010

Gaborral mar valtottam egy emailt az ugyben. Szerintem egy informalis review-t kellene irni az egesz ugyrol, ha lenyegeben leforditjuk a konyv bevezetojet, itt-ott kicsit kiegeszitve, az eleg. Sok energiat nem erdemes raszanni mert a MFSZ nem egy olyan forum, de nem lenne helyes, ha kimaradnank. Most meg hiertelen az is eszembe jutott, hogy be lehetne vonni a ket Gyenis testvert (Balazst nyilvanvalo okokbol, Zalannal pedig eppen most fejezunk be egy cikket amiben az van megmutatva, hogy barmilyen klasszikus valoszinusegi ter mindig beagyazhato egy kozos ok teljesbe. Szoval a "Budapest school" megmutathatna magat intezmenyesen otthon, legalabbis ilyen modon -- kerdes ki olvas MFSZ-t manapsag... Mit gondoltok?

Udv. Miklos