RE: FW: [MaFLa] felhívás

M.Redei at lse.ac.uk M.Redei at lse.ac.uk
Tue Jul 13 09:20:58 CEST 2010

Gabor -- atfutottam. Nagyszeru! Egy helyen van tartalmi kifogasom, a konspiracio indoklasanal: Szerintem nem igaz, hogy a hipotetikus kozos ok rendszer elemei terszeruen szeparaltak a meresvalasztasi esemenyektol -- ez a rakfeneje az egesz -no-conspiracy kovetelmenynek. A szokasos indoklas az, hogy ha a no-konspiracio serul akkor nincs szabad akarat (=meresvalasztas), marpedig azt gondoljuk, hogy a meresvalasztasok szabadok. Ezt en mindig is problematkusnak tartottam, de most nem reszletezem miert. Szerintem ez igy lenyegeben mehet (kicsit szerenyebbre vennem a bevezetoben a munkankra vonatkozo szavakat es lehetne meg adni a referenciakhoz (pl. a Placek NATO kotetet es a Balazzsal irt, konyvekben nemsokara megjeleno cikkeket). Megprobalom majd hangolni egy kicsit, most rohanasban vagyok. Koszonom hogy megirtad!

Minden jot,
Miklos