FW: [MaFLa] felhívás

Szabó Gábor gsz at szig.hu
Mon Jul 12 15:51:50 CEST 2010

Kedves Budapesti Iskola,

megírtam a Szemlébe szánt kauzalitás-cikket a könyvünk bevezetőjének
gondolatmenetét követve (mint kérték, Word-ben ). Mivel láttam, hogy a
szerkesztők nagyon félnek tőle, egy kissé olvasóbarátibbá tettem: van egy
rövid történeti rész, és a matematikai fogalmak is itt-ott illusztrálva
vannak. Kérlek benneteket, hogy olvassátok el, és kommentáljátok minden
tekintetben, főleg azt a részt illetően, amelyben a legtöbb munkátok van.
Ha van olyan publikációtok, amelyet nem említettem, de fontosnak
tartjátok, hogy bele kerüljön, írjátok bele nyugodtan: elvégre, ez a cikk
ezért van. Szeptember 15-ig kell beküldeni, de én szeretnék minél hamarabb
megszabadulni tőle. Szép nyarat kívánok mindenkinek,

Gábor