RE: [MaFLa] felhívás

M.Redei at lse.ac.uk M.Redei at lse.ac.uk
Thu Jul 15 11:46:13 CEST 2010

Sziasztok -- Nem tudom Balazs es Laci milyen megjegyzeseket es problemakat akar feszegetni es min gyotrodnek, de ertelmezesem szerint abban maradtunk, hogy egy review cikket irunk azokrol a dolgokrol, amiket mar megcsinaltunk es megjelentettunk, tehat amit Gabor irt, abbol a szempontbol kell megitelni, hogy hu es pontos kepe-e azoknak a dolgoknak amik mar le vannak irva. Tehat nem akarunk uj problemakat folvetni es megoldani itt,  ha ilyen terveink vannak, akkor nem a MFSZ szamara kell cikket irni -- ezen a dolgozaton gyorsan es fajdalommentesen tul kell esni.

Udv.
Miklos