Re: [MaFLa] felhívás

Balazs Gyenis gyepi at hps.elte.hu
Mon Jul 19 01:05:02 CEST 2010

      Sziasztok!

  Feltelepitettem a wordot, csatolom a modositasokat (amennyire erom
volt igy elso korben) - egyszer korrektura modban, egyszer korrektura
modban a modositasok elfogadasaval, es egyszer pdf-ben (ket file), ha
valakinek nem lenne word-je. 7 eve nem hasznaltam word-ot, de ez a
korrektura mod eleg hasznosnak tunik, jobb lenne ezt hasznalni
kozosen, hogy a valtoztatasi javaslatok nyomon kovethetoek legyenek.
  Szerintem meg dolgozni kell vele, tobbek kozott nyelvileg is (nagyon
angolul hangzik), illetve a margora irtam egy halom tartalmi
kommentet. Egyszer jo lenne kozosen beszelni rola - lehet skype-on is,
de augusztus elejen ugyis hazamegyek, nem lenne egyszerubb osszefutni
valamikor?
  Udv,

       Gy.B.

2010/7/15  <M.Redei at lse.ac.uk>:
> Sziasztok -- Nem tudom Balazs es Laci milyen megjegyzeseket es problemakat akar feszegetni es min gyotrodnek, de ertelmezesem szerint abban maradtunk, hogy egy review cikket irunk azokrol a dolgokrol, amiket mar megcsinaltunk es megjelentettunk, tehat amit Gabor irt, abbol a szempontbol kell megitelni, hogy hu es pontos kepe-e azoknak a dolgoknak amik mar le vannak irva. Tehat nem akarunk uj problemakat folvetni es megoldani itt,  ha ilyen terveink vannak, akkor nem a MFSZ szamara kell cikket irni -- ezen a dolgozaton gyorsan es fajdalommentesen tul kell esni.

> [...]

Department of History and Philosophy of Science, University of Pittsburgh
1017 Cathedral of Learning, Pittsburgh, PA 15260, USA
http://www.pitt.edu/~gyepi