Re: [MaFLa] felhívás

Balazs Gyenis gyepi at hps.elte.hu
Thu Aug 26 15:42:59 CEST 2010

     Sziasztok!

  Csatolom. A Price-ot megneztem most a CEU konyvtarban, van benne
arrol szo, amit Gabor akar, ugyhogy betettem. A Van Fraassen-hez nem
tudok tovabbra se hozzaferni, en ezt innen Gaborhoz delegalom vissza,
mert nem olvastam es nem tudom, hogy benne van-e az a pelda, amit le
akarsz velem ellenoriztetni, vagy nincs. Sorry.
  Belejavitgattam ezt-azt (beraktam pl. egy segedmondatot a
falszifikacios vitahoz, hogy a kecske is megmaradjon de a kaposzta is
jollakjon). Azert egy kicsit banatosan lattam, hogy vissza lett
javitva nehany olyan dolog, ami szerintem eleg egyertelmuen jobb volt
javitva. Pl. anno probaltam kiirtani az olyan angol kifejezeseket,
mint hogy "korrelaciokat involvalunk", "skalazunk", "negalt" meg
ilyenek, nagyon hulyen hangzik, nem tudom, miert kellett visszatenni.
Ennyire nem kell rettegni a kifejezesek ismetlesetol.
  Hello,

      Gy.B.

--
Balazs Gyenis
Department of History and Philosophy of Science, University of Pittsburgh