Re: [MaFLa] felhívás

Balazs Gyenis gyepi at hps.elte.hu
Wed Sep 8 21:43:39 CEST 2010

       Sziasztok!

  Elolvastam, de nem nyultam bele (a formulakat nem latom egyebkent
ebben a valtozatban). Nem tettek igazan boldogga az atirasok, peldaul
szerintem az olyan mondatoknak, mint hogy vajon a reichenbachi k.o.
elv igaz-e a "vilagban", hogy mi van a "vilag esemenyeivel" stb. nincs
igazan ertelme es a cikket kevesbe teszik jova. En nem ertem, miert
nem lehetett ezeket ugy betuzni, ahogy javasoltam, hogy ti. nem kell
feltetlenul konszenzusos allaspontra jutni, hanem ha muszaly
labjegyzetek segitsegevel jelezni, hogy ezen es ezen a ponton nem
minden szerzo ert egyet, es roviden kifejteni az egyet nem ertes okat.
Szerintem vilagos, hogy nincs a temaban egyetertes es hogy egy adott
ponton tul nem konvergalnak az allaspontok, miert kell akkor ugy
tenni, mintha az lenne? Mindenesetre nem latom ertelmet, hogy ujra
belenyuljak, ha ugyis ki lesz javitva.
  Ettol eltekintve felolem mehet! Igyekszem mas emailekre is
valaszolni hamarosan, udv,

       Gy.B.