[MaFLa] felhívás

Szabó Gábor gsz at szig.hu
Sat Sep 11 18:40:24 CEST 2010

Sziasztok,

tudom, hogy már mindenki a pokolba kívánja ezt a közös cikket, de még
utoljára nyilatkozzatok (Miklós is!): beküldhetem így? (Laci javításait
beírtam, egy kivétellel: a mindenhonnan kiírtott "világban" kifejezés
első megjelenését az absztraktban bent hagytam -- az ott rendben van.
Más változás nincs.)

Gábor