[MaFLa] Nemzetközi Matematikai-Művészeti ÉlményMűhely a Kaposvári Egyetemen

Kristof Fenyvesi fenyvesi.kristof at gmail.com
Wed Nov 17 16:23:06 CET 2010

Matematikai-művészeti ÉlményMűhely diákoknak, tanároknak,
egyetemistáknak és szülőknek a Kaposvári Egyetemen
www.elmenymuhely.hu

2010. november 24-én egyedülálló matematikai-művészeti seregszemlének
ad helyet a Kaposvári Egyetem. A nemzetközi ÉlményMűhely Mozgalom
nyitott műhelyek és kiállítások sokaságával, ismeretterjesztő
előadással és játékos vetélkedővel mutatja be, hogy a matematika
tanítása és tanulása örömöt okozó játék, kreatív-művészi kísérletezés
is lehet.

A nagyszabású eseményre jelentkezni 2010. november 21-ig, a rendezvény
weboldalán található információk alapján lehet: www.elmenymuhely.hu

A rendezvényen való részvétel mindenki számára ingyenes!

Információ, kapcsolat:
Fenyvesi Kristóf - fenyvesi.kristof at elmenymuhely.hu

--
www.kristoffenyvesi.hu
www.fenyvesikristof.hu

Korábban / Recently:
East-West Passage 2010:
www.keletnyugati.hu
http://pecsikult.hu/en/eastwestpassage2010
http://www.ustream.tv/channel/eastwest2010

Bridges Pécs2010 World Conference:
http://www.bridgesmathart.org/bridges-2010/
http://www.fenyvesikristof.hu/documents/bridges/BridgesPecs2010FullProgram.pdf

Gyakran / Often:
Experience Workshop
Movement for the Experience Centered Education of Mathematics:
www.experienceworkshop.hu
www.elmenymuhely.hu