[MaFLa] Egy konferencia Aquinóiról

Hoppál Bulcsú Kál hoppal at hotmail.com
Wed Feb 16 09:16:14 CET 2011

Tisztelt Kollégák!

Továbbra is várunk absztraktokat:

Konferencia-felhívás / Call for conference
papers

A Magyarországi Aquinói Szent Tamás Társaság (a SOCIETA' INTERNAZIONALE
TOMMASO D'AQUINO tagszervezete) a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Hittudományi
Karával közösen konferenciát szervez.

A szervezők várják a kutatók és érdeklődők -  filozófusok, teológusok, vallástudósok, középkorkutatók,
nyelvészek, szociológusok, pszichológusok, egyetemi hallgatók - jelentkezését.

 A konferencia időpontja: 2011. március 5. (szombat)Helyszíne: Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Hittudományi Kar, Budapest, Veres Pálné u. 24.  A konferencia témája: Hit és ész viszonya(i) Aquinói Szent Tamásnál A konferenciára előadóként az előadás címével és egy rövid absztrakttal (250 szó) lehet jelentkezni 2011. február 18-ig az alábbi címen:Hoppál K. Bulcsú  khoppal at yahoo.com  A konferencia válogatott anyagát kötetben kívánjuk megjelentetni.