[MaFLa] magyarázkodás

Suket Levente suketlevente at sapientia.siculorum.ro
Wed May 18 13:09:28 CEST 2011

1/ akinek nem inge ne vegye magára
2/ ha igen, (Lukács tanírványok tanítványa) akkor sem kell annyira
sértődékeny lenni, én legalábbis nem lennék, márcsak annál az egyszerű
oknál fogva sem, hogy senki emberfia nem tökéletes a földön, Lukács sem
volt az, sem mint gondolkodó, sem mint közéleti szereplő, és nem
kötelező mindenkinek mindenkit szeretni, párbeszédet folytatni
esetleg,...semmilyen többséggel (erő vagy létszám, vagy befolyás) nem
célszerű visszaélni...
3/ kirekesztés, erre való buzdítás nem méltó egy filozófushoz, akkor sem
ha a kirekesztendő "enyhén" indulatosan fejezi ki magát

Süket Levente
Csíkszereda