[MaFLa] Én--Nyelv--Valóság, hallgatói konferencia, 2012. április 26--27

Bodnar Istvan stb at elte.hu
Wed Oct 5 22:13:44 CEST 2011

Tisztelt Kollégák!

Kérem, hogy az alábbi konferenciafelhívásra hívják fel hallgatóik
figyelmét, illetve juttassák el azon ismerőseikhöz, akik hallgatók
figyelmét a konferenciára fel tudják hívni.

Bodnár István
ELTE BTK Filozófia Intézet.

----- Included text -----

         Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Filozófia Intézetének Hallgatói
             Érdekképviselete országos hallgatói konferenciát szervez

                                 Én-Nyelv-Valóság
                                      címmel

    Időpontja: 2012. április 26-27.
    Helyszíne: Budapest, Múzeum körút 4-8

    A filozófia minden területéről várjuk az "osztatlan", B.A., M.A. és PhD
    hallgatók jelentkezését.

    Az előadások 10-15 soros absztraktját kérjük legkésőbb március 12-ig
    elküldeni a hall.konf at gmail.com címre. Az előadások időtartama 20 perc.
    Kérjük a jelentkezőket, hogy nevük mellett tüntessék fel, mely egyetem
    hallgatói, illetve milyen képzésben vesznek részt.

    Az absztraktok referálását illetékes tanáraink segítségével végezzük. A
    már kialakított szekciók elé oktatói előadásokat is tervezünk, meghívás
    szerint.

    Igény szerint tudunk kollégiumi elhelyezést biztosítani.

    Végleges program április 2-ig kerül kialakításra. További információk
    kérhetőek a megadott e-mail címen.

    Üdvözlettel:

    Bodnár István, Prokk Balázs, Rosta Kosztasz