[MaFLa] Theoretical Philosophy Forum, October

Erdélyi Ágnes erd13316 at mail.iif.hu
Sun Oct 9 09:44:37 CEST 2011

Kedves Laci,

ha látod a postádat, azt is látod, hogy megérkezett a bizottsági választásról az értesítő, amelyben az áll, hogy okt. 23-ig lehet szavazni. Ebból következhet, hogy utána már nem mi vagyunk a bizottság. Ezért 21-én, pénteken megtartjuk az utolsó ülésünket. (Más rémes ügyek is vannak: Boros kirúgta Gábor Györgyöt és Frenyó Zoltánt.)
Ahhoz, hogy tárgyalni tudjuk Demetert, legkésőbb előző hét végén szét kell küldeni a bizottsági tagoknak a habitusvizsgálatokat, tehát neked legkésőbb szombatra (15-re) el kell készítened az anyagot. A másik fontos dolog: 21-én személyesen jelen kell lenned. Írd meg, neked hánykor lenne jó (általában 1-kor vagy fél 2-kor szoktunk kezdeni).
Szia, üdv,
Ági