[MaFLa] MTA köztestületi tagok figyelmébe

András Sebestyén Szőllősy a.s.szollosy at gmail.com
Tue Oct 11 23:29:49 CEST 2011

Egy (még) nem érintett kommentárja:

Ügyes! A "titkos szavazás" fogalmának kreatív átértelmezése, a számháború
szabályai szerint, de a résztvevők nem tudhatják, milyen számot viselnek a
homlokukon. Így észre sem veszik, mikor esnek ki a játékból.

Üdvözlettel: *Szőllősy-Sebestyén András*

András Sebestyén SZŐLLŐSY

General Secretary of the Hungarian Association for Applied Linguistics &
Language Teaching

Postal address: 1025 Budapest, Csalán út 37/a. Hungary

Telephone: +36 (1) 2000 560
Mobile: +36 (70) 544 98 18

E-mail: A.S.Szollosy at gmail.com
           szsa at goliat.eik.bme.hu