[MaFLa] MTA köztestületi tagok figyelmébe

Bene László benel at elte.hu
Tue Oct 11 22:07:20 CEST 2011

Kedves Gyuri,

https://e-valasztas.mta.hu.

Úgy veszem ki a levélből, hogy egyrészt az Akadémiai Adattárhoz ha
sználatos felhasználónévre és jelszóra van szükség, másrészt a
szavazókulcsra, amit lassú postával küldtek ki, már akinek kiküldték. De
ha tévednék, kérem azon kollégákat, akik rendesen megkapták a szükséges
anyagokat, hogy pontos ítsanak.

Üdv,

BL