[MaFLa] MTA köztestületi tagok figyelmébe

Katalin Neumer neumer at gmx.at
Tue Oct 11 22:14:52 CEST 2011

A levél a felhasználónevet és a jelszót tartalmazta. A szavazókulcsot nem
kiküldik, hanem amikor az ember az elso ketto segítségével belogol
szavazni, akkor ott találja. Amúgy nem láttam funkcióját.
Magát a levelet én már a múlt héten megkaptam az intézetben. A
postabélyegzo dátuma szept. 30. volt.
Üdv.,

NK