[MaFLa] MTA köztestületi tagok figyelmébe

Bene László benel at elte.hu
Tue Oct 11 21:21:26 CEST 2011

Kedves Kollégák!

Az MTA bizottságait, köztük a Filozófiai Bizottságot az ősz folyamán újraválasztják. Jelenleg már folynak a szavazások az elektronikus rendszerben (okt. 8. és 23. között).

Miután az erre vonatkozó értesítést én sem kaptam meg az Akadémiától, és több más kolléga sem, csupán informális úton jutott el hozzám, szükségesnek tartom továbbítani a listára.

A most leköszönő bizottság tagjaként is biztatni szeretnék minden jogosultat a
részvételre.

Üdvözlettel:

Bene László