[MaFLa] emlékeztető: Én - nyelv - valóság hallgatói konf.

Rosta Kosztasz telamonides at gmail.com
Wed Feb 29 13:09:25 CET 2012

FELHÍVÁS

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Filozófia Intézetének Hallgatói
Érdekképviselete országos hallgatói konferenciát szervez

Én-Nyelv-Valóság

címmel.

Időpontja: 2012. április 26-27.
Helyszíne: Budapest, Múzeum körút 4-8.

A filozófia minden területéről várjuk az "osztatlan", B.A., M.A. és PhD
hallgatók jelentkezését. Az előadások 10-15 soros absztraktját kérjük
legkésőbb március 12-ig elküldeni a hall.konf at gmail.com címre. Az előadások
időtartama 20 perc. Kérjük a jelentkezőket, hogy nevük mellett tüntessék
fel, mely egyetem hallgatói, illetve milyen képzésben vesznek részt. Az
absztraktok referálását illetékes tanáraink segítségével végezzük. A már
kialakított szekciók elé oktatói előadásokat is tervezünk, meghívás szerint.

Igény szerint tudunk kollégiumi elhelyezést biztosítani.

A legjobb előadásoknak publikálási lehetőséget biztosítunk az Elpis
különszámában.

Végleges program április 2-ig kerül kialakításra. További információk
kérhetőek a megadott e-mail címen.

Üdvözlettel:
Bodnár István, Prokk Balázs, Rosta Kosztasz