[MaFLa] KONFERENCIAFELHIVAS

János Tőzsér jantozser at gmail.com
Mon Nov 5 08:31:49 CET 2012

kedves Kollégák,

várjuk a jelentkezéseteket a következő konferenciára.

üdvözlettel,

tőzsér jános

* *

*KONFERENCIAFELHÍVÁS*

A Kaposvári Egyetem Pedagógiai Karának Társadalomtudományi Tanszéke az
"Analitikus filozófia és fenomenológia" konferenciasorozat keretén belül
konferenciát szervez

*Megértés és magyarázat*

címmel.

*A konferencia ideje:* 2013. január 18-19.

* *

*A konferencia helyszíne:* Kaposvári Egyetem (Kaposvár, Guba Sándor u. 40.).

* *

*A konferenciára való jelentkezés határideje*: 2012. december 15.

* *

*A konferencia szervezői:* Bács Gábor, Molnár Gábor, Tőzsér János.

A jelentkezéseket (melyeknek a tervezett előadás 10-15 soros
összefoglalóját kell tartalmazniuk) a következő e-mailcímre kérjük:

analitikusesfenomenologia at gmail.com